HTML

álmok

2007.06.08. 07:56 :: starks

kezd egyre nagyobb méreteket ölteni ez a bogárfóbiám (bogár? vagy rovar? hogy is van az a kis versike? hmmm, vhogy így : nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar. igazából kurvára mindegy h melyik.). most már nem csak álmomban látok óriás-hangyákat, de amikor lefekeszem, és próbálok elaludni, akkor oda is képzelem őket. mindig 'érzem' h másznak rajtam vhol, a lábamon, a kezemen stb., aztán felkapcsolom a villanyt és látom h az ég világon semmi nincs ott. totál zakkant vagyok, mi? :] egen, kezdem én is azt hinni. holnap lesz egyik haverom szülinapja. vagyis, holnap ünnepeljük. rám férne már egy kis alkohol. megnyugtatna. neeem, nem vagyok alkoholista. :] nem remegek érte, és nincs szar közérzetem, ha nem jutok hozzá. csak egyszerűen néha jól esik. :] az utóbbi időben amúgy sem vagyok túl jó idegi állapotban. stressz? nem hiszem. nem tudom. talán. mitől? fogalmam sincs. mindenesetre elegem van a rémálmaimból. bár tegnap este nem volt. ennek ellenére nem aludtam ki magam, nem tudom h miért, de nem ébredtem fel. már 1 hete nincs nyitva az ablakom amiatt a kurva bogár miatt. vagy rovar. tökmindegy. van egy tenyérnyi lyuk a szúnyoghálómon. mondtam már szüleimnek h vegyenek újat, és cseréljük ki, mert így előbb-utóbb meg fogok fulladni. és kedd is egyre közelebb van. addigra elő kéne vennem a legjobb formámat. muszáj megkapnom azt az állást. az utolsó reményem, azt hiszem. ha nem sikerül, eléggé kilátástalan lesznek az álmaim egy időre megint. pedig ennyire közel még sosem kerültem a megvalósításukhoz, nagyon rossz lenne, ha most megint 'eltávolodnánk' egymástól. az álmaim és én. az álmaim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://starks.blog.hu/api/trackback/id/tr7294747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása