HTML

Linkblog

Archívum

film és miegymás

2007.06.03. 21:25 :: starks

úgy néz ki nem megy nekem ez a sűrűn-blogolás. kb hetente 1x ha írok. de sebaj, már így is rég túlteljesítettem magam. azt hittem h egy poszt után halott dolog lesz ez. és mégsem. :] tegnap voltam egy amatőr-filmes barátom legújabb produkciójának a bemutatóján. hát, mit ne mondjak, tetszett a film. eddig ez volt a legjobb alkotásuk, de tényleg. az összes korábbi filmjük vmiféle vígjáték volt, híres filmek paródiája. de ez most más témát dolgozott fel. első komoly filmjük, és igen, kirázott a hideg néhány résznél. egyrészt nagyon jó volt a zene, a kép, és a főszereplő srác hihetetlen jól játszott. persze nem 1 hollywood-i film, látszik is rajt, h jóval alacsonyabb költségvetésű, de ezt leszámítva nagyon jó volt. :] márpedig nálam a pozitív kritikát nagyon nehéz kiérdemelni 1 filmre. az az érzékeny pontom. a filmek. na mindegyis, a lényeg h jó volt a film. meg az előtte való (péntek) este is. az utóbbi 3-4 hétben szokássá vált útvonal terv valósult meg most is. először iroda, olyan éjfél-fél1 fele el a 'szórakozóhelyek gyöngyére', aztán a másik hasonló hely, végül haza. de találkoztam vele. és hazakísértem. és jól éreztem magam. és megint rájöttem, h igaz a mondás. a legrosszabb fájdalom az, amit mosolyogva kell elviselned.
találkoztam egy sráccal is este, vagyis nem én, T. szedte össze. illetve amikor mentünk egyik helyről a másikra, akkor pont ott mellettünk ütötte el egy taxi. valójában csak a visszapillantóval ment neki. aztán amikor bementünk, a srác már velünk volt, és hihetetlen nagy szövegeket tolt. :] rendesen feldobta az estét. mindig szeretek új emberekkel ismerkedni. amúgy szokásos szar volt ez a péntek este is. de már kezdek beletörődni, h nekem ez jutott ki. mindig csak a szopás. szopás szopás hátán. na, meleg azér nem vagyok ;]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://starks.blog.hu/api/trackback/id/tr8392037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása