HTML

back to normal (?)

2007.06.09. 08:10 :: starks

tegnap este megint a szokásos köröket futottuk, este mentem irodába, jött T. kocsival, aztán elmentünk vmi koncertre, 30y v mi, lövésem sincs kik ők. sosem hallottam még róluk, sebaj, ittunk pár sört, aztán T. mondta h van vmi házibuli nem messze, vmi 17 éves lányka rendezte, nézzünk be. elindultunk, aztán rájött, h nem is tudja pontosan h hova kéne mennünk, úgyhogy felhívta S.-t, akitől az infó jött, és aki eleve ott volt. elmagyarázta h nagyjából hol van, de mondta h csajszinak parája van, nem akarja h idegenek menjenek, ezért csak T. mehet, mind a 3an nem. T. mondta le van szarva, megyünk, lerakta telefont, aztán B. is meg én is mondtuk neki h hagyjuk a faszba, csak S.-t hozzuk kellemetlen helyzetbe, vigyen minket vissza városba. bementünk egy másik szórakozóhelyre, ami ritkaszar volt, és találkoztam előző bnőmmel is, ami picit kellemetlen volt. neki. nekem nem. tényleg. aztán meguntuk, szar volt a buli is, az emberek is elég gázak voltak, kocsiba be, és elkezdtünk gondolkozni, h hova menjünk. T.-re megint rájött a kurvázhatnék, körülnéztünk h mi a felhozatal, de semmi olyan, ami még nőnek lett vna mondható, így ezt is hagytuk. végül mindannyian bepunnyadtunk, és hazamentünk. 2kor már itthon voltam. de sebaj, majd ma. megyek 1 barátom szülinapjára, vmi kertiparty lesz v mi, aztán utána megyünk vmi olyan szórakozóhelyre, ahol még életemben nem jártam, de tudomh kurvára nem nekem való hely. mindegy, egyszer úgyis mindent ki kell próbálni. ma nyitott ablakkal aludtam. :] és nem álmodtam fasz bogarakkal, és nem is éreztem úgy, mintha rajtam mászkálnának. túltettem volna magam azon a reggeli sokkon, amikor szembenéztem egy nagy fekete izével? megeshet. mindenesetre most megint jól érzem magam, és várom az estét, és leszarok mindent és mindenkit. újra régi én vagyok. :]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://starks.blog.hu/api/trackback/id/tr1495463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása