HTML

a kezdetek

2007.05.23. 19:05 :: starks

soha nem csináltam még ilyet.. úgyértem blogot.. és még nem is olvastam.. ha azt, h a nővérem naplóiba néha beleolvastam nem tekintjük 'blogolvasásnak'
igazából azt sem tudom, h miért kezdek neki, úgyis tudom h pár hét és el is fogom felejteni.. de majd meglátjuk..


a mai napom vicces volt, ma sem csináltam lófaszt se (szó szerint. tényleg.) kezdem magam halálra unni.. nem hiszem el h ebben a tetves kurva országban nem lehet munkát találni.. vhogy össze kéne szednem 200e hufot 3 hónap alatt.. úgy h mellette éljek is.. lehetetlen igaz? sztem is.. kezdek kiábrándulni (az pedig sosem jelent jót. állítólag. nem tudom. még sosem ábrándultam ki.) azt mondják túlbonyolítok mindent.. itt volt ez a lány is, egy rossz dolgot nem tudtam volna mondani róla, mégsem kellett.. h miért? mert tudom, h ha együtt maradtam volna vele, akkor valószínűleg évekig úgy maradtunk volna.. márpedig ezt nem szeretném.. kell a függetlenség, a szabadság, mint a 'halaknak' a víz.. (hehe, igen ez egy enyhe célzás volt a horoszkópomat illetőleg. tényleg.) na de sebaj.. szerintem nem csak én vagyok úgy vele, h mindig az kell amit úgysem kapok meg.. ami felkínálkozik az pedig abszolút nem érdekel.. ilyen az élet, szopás szopás hátán..
btw, tudja vki h honnan ered a nevem? 2 gombóc fagyi jár a helyes megfejtőnek.. ;]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://starks.blog.hu/api/trackback/id/tr3986120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása